Yazar arşivleri: selmin

Selin ve annesi uykuda

Sevgili Kızım
Bazen seni uyuturken kendimi de  uyuyakalmış buluyorum- kimi zaman yorgunluktan,  kimi zaman da sana sarılmanın veya seni emzirmenin verdiği huzurdan..Ne sebeple olursa olsun beraber uyumak çok keyifli:)

4. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin 3. ayında neler yapıyor

Selincim
3. ayını doldurmana çok az bir zaman kaldı. Artık nesneleri tutabiliyor, çıngırağını sallayabiliyor, yüzüstü yattığında başını dik tutup etrafı dikkatli şekilde inceleyebiliyorsun. Emerken bir emip bir kafanı diğer tarafa çevirip meraklı bakışlar fırlatıyorsun. Algılarının bu kadar açık olması ve öğrenme … Okumaya devam et

3. Ay, İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Haftasonu tatili

Babamın 1 yıllık IRIS projesi çalışmalarının ödülü olarak haftasonu  ailemle Sapanca’da tatil yaptık.  Oteldeki en küçük homo sapiens bendim sanırım. Etrafı incelemek yeni yeni yüzler ve mekanlar görmek bana çok ilginç geldi. Bu yüzden genelde çok usluydum ve her zamanki … Okumaya devam et

3. Ay, Geziler, Sapanca kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selvi boylu

Dün Selinciğimin 3. ayını doldurmasını doktorumuzun odasında yapılması gereken yeni aşısı ile kutladık 🙁 Aşı öncesi genel muayenede kızımın tepkilerini doktorumuz dikkatle inceledi ve özellikle annesinin kollarından tuttuğu ve Selin hanımın kuvvetle ayakları üzerinde durup annesine gülücükler attığı, çeşitli sesler … Okumaya devam et

3. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Annem ve ben

Düzce günlerimizin bir hatırası olarak annem eski usül stüdyo fotoğrafımızı çektirmeye karar verdi. Ama ben pek poz vermek niyetinde değildim. Zaten kalıcı konutlardan çarşıya yaptığımız araba yolculuğu uykumu getirmişti, uykumdan uyandırılıp  ışıklar karşısına geçmek hiiç işime gelmedi. Ben de tam … Okumaya devam et

2. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Düzce’de geçen günler

Düzce’de günlerim çok hareketli geçiyor. Anneannem ve dedem sürekli benimle ilgileniyor, AGUCA sohbet ediyor, kucaklarında gezdiriyor,  ziyaretime gelen  dostları ve akrabaları sayesinde bir sürü değişik insanla tanışıyorum. Öte yandan güzel kar manzarasına yanlızca pencereden bakmakla yetiniyorum şimdilik, büyüyünce kartopu oynayacağım … Okumaya devam et

2. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Gelişen tepkiler

Bugün Selin şıklattığım parmaklara gülücükleri ile tepki verdi..Artık yanlızca kendisi ile konuşan insanlara sesler çıkarıp gülücükler atmıyor, şıklayan parmaklar da hoşumuza gidiyor…

2. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Teşekkür

Bugün bana anneannem Düzce’de mevlüt okuttu. Önce anneannemin hediyesi olan beyaz çok cici bir elbise giydim şirinliğime şirinlik kattım:) sonra da bana sürekli gülümseyen ve  ilgi gösteren bir sürü değişik insanla tanıştım. Benim mutlu ve sağlıklı bir hayat yaşamam için … Okumaya devam et

2. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Düzce’de

20 ocak perşembe günü  ilk şehirlerarası yolculuğumu yaptım.  Her zamanki gibi arabada çok mutlu ve huzurluydum. Ayrıca İzmit’te anneannemde bir dinlenme molası bile verdim.  Orada büyük teyzemi ve dayılarımı gördüm. Daha sonra Düzce’ye geldim.  Burada da büyük babanem, yengem ve … Okumaya devam et

2. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Dedemle geziyoruz

Bugün Halil dedemle Yeniköy’e balıkçıya gittik. Birlikte çok keyifli vakit geçirdik. Ben şimdilik lezzetli yemeklere bakmakla idare edip etrafımı inceledim yanlızca. Bugün de bize güzel bir anı olarak kaldı…Yine gel birlikte gezelim olur mu dedecim?

2. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın