Selin Frankfurt’da

Sevgili Selin
Bu yıl işim sebebi ile temmuz ayında Frankurt’a gitmem gerekince, hafta sonunu ekleyip seyahatime seni ve babanı da dahil etmek istedim. Hem doğum günüm de konferansın tarihlerine denk geliyordu. İş tatil bir arada çok keyifli bir 5 gün geçirdik Frankfurt’ta. Özellikle hayvanat bahçesi, nehir kenarında kurulan çocuk oyun alanı ve doğal tarih müzesi en sevdiğin yerler oldu. Ayrıca uzun mesafe yürüyüşlerimizde babanın omzunda gezmek çok hoşuna gitti. Farklı ülkeler, kültürler tanıman seni, çocukla bir şehri keşfetmek de bizi geliştiriyor ve mutlu ediyor. Çok seneler böyle güzel seheyatleri umarım birlikte yaparız canım kızım.

20170710_183751 (1)

6 yaş, Frankfurt, Geziler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin 1. Sınıfı bitirdi

Sevgili Kızım

Haziran 2017 de birinci sınıfı bitirdi. Okuma yazma öğrendi, çalıştı çabaladı ilk defa oyun ve eğlence dışında sorumluluk gerektiren ders ve ödev döngüsüne girdi ve hiç fena olmayan bir şekilde bu düzene ayak uydurdu. Bizim tüm isteğimiz Selin’in öğrenmeye açık meraklı bir çocuk olması, asla sınav ve not kaygısı hissetmemesi. Okulu da en azından şimdilik bizim felsefemizi destekliyor. Selin bu yıl çok güzel arkadaşlıklar da edindi. Umarım ömrü boyunca yanında hep sevdiği dostları olur. Ayrıca bu güzel seneyi çok güzel bir yıl sonu gösterisi ile tamamladılar. Tüm 1. sınıflar pandomim gösterisi yaptılar ve çok tatlıydılar. Tabi bize en tatlı sendin:)

6 yaş, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Karadağ’da

Sevgili Kızım
19 mayıs tatilini fırsat bilerek vizesiz gidebileceğimiz sayılı ülkelerden olan Karadağ’a tatile gittik ailecek. Bu tatil hem işi nedeniyle artık sık göremediğin babanla vakit geçirmek anlamında sana hem de yoğun iş temposundan yılan bana ve babana çok iyi geldi. Karadağ tam da olması gerektiği gibi sessiz, sakin, yeşilin ve mavinin ve eşsiz dağ manzaralarının yer aldığı çok güzel bir ülke. Havanın da güzel olması sayesinde mayıs ayında denize girdik ve tarihi taş ev manzarasının tadını çıkarttık. Senin de gezi listene bir ülke daha eklemiş olduk.

6 yaş, Geziler, Karadağ kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Elveda Kosuyolu

Sevgili Kızım

Mayıs 2017 itibari ile 3 senemizi geçirdiğimiz ve çok sevdiğimiz Koşuyolu semtini bırakıp Göztepe’ye tasındık. Her ne kadar taşınmamıza ev sahibimiz vesile olsa da kendi evimize taşındığımız ve teyzene yakın olduğumuz için sanırım bizim için böylesi daha iyi oldu. Gayrettepe’den Koşuyolu’na taşındığımızda sen küçüktün ve çok fazla etkilenmemiştin ama Koşuyolu’ndan ayrılman zor oldu. Gene de yeni evimize çabuk alıştın. Umarım yeni evimizde de çok güzel günlerimiz olacak Validebağ sitesindeki keyifli zamanlarımız gibi. Bu anıyı da tarihe not düşelim istedim.
selin

İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Ilk kayak dersin

Sevgili kizim
Bundan 2 sene önce ailecek ilk kar tatilimizi Kartalkaya’da yapmistik. Ama sen o zaman sanirim çok küçük olduğundan kayak ayakkabisini giymek istememiştin. Bu sene ise kayak için gayet motive bir şekilde Uludağ’a geldik ve otelimize yerleştik. İlk dersin çok güzel geçti ve diğer günler de günde 1 er saat ders aldin. Son gün yamaç aşağı yön değiştirerek gayet rahat inebiliyordun. Kaymadığın zamanlarda havuzda yüzüp sonrasında hamam sauna masaj yapıp dinlendik. Kayak öğretmenin sana seviye 3 sertifikası verdi 4 gunun sonunda çok mutlu oldun. Otelde yabancı çocuklarla arkadaşlık edip ingilizce konustun. Dönüş yolunda kar yağışına yakalanmak dışında tatilimiz sorunsuz geçti diyebiliriz.

6 yaş, İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin 6 yaşında:)

Canım kızım bu sene hem ilkokullu oldun hem de kasım ayında 6. yasını kutladık. Bu sene de çook öncesinden doğumgününü heyecanla bekledin. Hangi arkadaşlarını davet edeceğin, nasıl bir pasta seçeceğin, parti mekanı hepsi heyecanla ve neşe ile karar verdiğimiz konular oldu. Bu sene doğumgünü partini biparti parti evinde kutladık. Koşuyolunda gene evimize yakın bir yer olsun hem de farklı bir mekan olsun istemiştik. Tercihimizden çok da memnun kaldık. İş yoğunluğum içerisinde hele de baban yurtdışında iken böyle bir partiyi kendi başına organize etmem hem zaman hem mekan açısından mümkün olmazdı. Tema olarak winx kızlarını seçtin. Ayrıca partinde arkadaşlarına hediye olarak inci teyzenle brükselden aldığımız cadılar payramı temalı balkabaklı hayalet çikolatalardan hediye ettik. Tüm arkadaşlarının hoşuna gitti zannediyorum. Partine eski ve yeni sınıf arkadaşlarından katılanlar oldu. Birlikte çok güzel vakit geçirdiniz zannediyorum zira hem çocuklar hem veliler partiden ayrılırken çok mutluydu. Parti kostumunu gene benim canım babaannem ta düzceden gönderdi ayakkabıları da teyzen aldı. Partindeki fotograflara da bayıldım umarım sen de ilerde baktığında mutlu olur bu günleri hatırlardın. Uzun mutlu sağlıklı bir omrün olsun canım kızım. Umarım seni simdiki gibi vicdanlı, ülkesini seven, bilimin izinde ilerleyen, saygılı bir birey olarak yetiştirebiliriz umarım Selin’cim. iyi ki doğdun canım kızım…

6 yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

İlk koşumuz

Sevgili kızım Selin

Uzun süredir Geyik koşularını internet ortamında takip ediyor ve seninle katılmak istiyordum. Gönüllü olarak Avrasya maratonunda koşman için hazırlık yapmak gerekliliği olunca bu fırsatı kaçırmadık ve 16 ekim Geyik ve bambi koşularına birlikte kayıt olduk. Koşu alanına ulaşmamız biraz zahmetli olsa da sen arabada keyfin kaçmasına rağmen kısa sürede inip bambi koşusunda çok keyifli bir finish yaptın. Baban ve ben seninle gurur duyduk. Ben de senden sonra hayatımda ilk defa 4 km kosusuna katıldım ve bitirmeyi basardım:) Biz baba ile küçük yaştan profesyonel spor yapma fırsatı elde edemedik bir de bu bir kültür meselesi çevremizde de böyle spor yapan bilinçli aileler yoktu. Spor kültürümüz lisedeki basketbol ve voleybol takım ve maçlarından ibaretti ona da ders çalışmak lazım diye ailelerimizden izin alamazdık. Halbuki Ata’mız ne güzel söylemiş ‘Sağlam Kafa Sağlam vücutta bulunur’ diye. Biz bunu çok geç anladım ama senin gibi hareketli ve sportif kızımıza sporu hayatından hiç eksik etmemesini temenni ediyoruz…
IMG_0818

IMG_0829

6 yaş, İlkler, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

İlkokul 1 olduk:)

Canım kızım

Büyüdün ve ilkokul 1’e basladın. Uzun ve emek gerektiren eğitim hayatının başlangıcında olman bizi de duygulandırdı. Seni üzerinde okul forması ile görünce hem gururlandık hem de büyüdüğünü görüp duygulandık. Umarım önündeki okul hayatın boyunca çok güzel dostluklar edinir, öğretmenlerini çok sever ve sayar, bilimin ışığında öğrenmeye açık, çalışan ve kendini geliştiren bir birey olursun. Biz hep senin yanında ve her sorununda sana destek olmaya çalışacağız ancak senin de büyürken bazı engelleri kendi başına nasıl aştığını gururla izleyeceğiz eminim.
IMG_5597

6 yaş, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Thassos’dan bildiriyor

Bu sene babanla birlikte ilk ailecek tatilimizi Yunanistan Thassos adasında yaptık. Uzunca bir süredir buranın methini arkadaşlarımızdan duymuş ancak vize gerekmesi nedeni ile bu seneye kadar tatil planı yapamamıştık. Bu sene iyiki de Thassos’a gitmişiz. Denizi temiz ve sıcak, insanları medeni, yemekleri ucuz ve kaliteli bir yerde çok keyifli bir tatil yaptık. Herkese tavsiye ederiz. Ayrıca ilk defa Türkiye sınırını karayolu ile geçtik bu da bizim için farklı bir deneyim oldu. Turla gittiğimiz bu tatilde hem otelimizden hem de görduğumuz yerlerden çok keyif aldık. Makryammos, Golden Beach, Aliki beach, La Scala gördüğümüz güzel plajlardan bir kaçı idi. Makryammos beach otelinde palyaço gösterisi bile izledik. Çocuklar için dil bariyeri ne kadar az bunu bir kez daha fark ettik. Yunanlıların pek çoğu çok iyi türkçe öğrenmiş onu gözlemledik. Kazaviti köyüne çıkıp harika yemekler yedik, otantik evleri gördük. Bir de genel gözlemimiz Yunanlıların çok fazla para hırsı olmayan kapitalizme daha az yenik düşmüş sevecen ve rahat insanlar olması idi. Servis seviyesi Türkiye’deki kadar iyi olmasa da bence insanları rahatsız etmeyecek derecede bir hizmet veriliyor ve yemekleri çok başarılı. Umarım yolumuz Yunanistan’a tekrar düşer.

6 yaş, Deniz, Thassos kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Bozcaada Seramik Eller Kampı

Bu sene kızımla geçen sene olduğu gibi bir kampa gitmenin çok keyifli olacağını düşündük ve soluğu Kampa gidelim mi Baba’nın Seramik eller yaz kampında aldık. Bozcaada’ya biz daha once babanla gitmiştik ama sen ilk defa ziyaret ettin Selin’cim. Tatilde babanın işleri çıkınca bize anneannemiz eşlik etti. Konforu düşük ama eğlencesi bol bir tatil geçirdik. Bağ bozumu yaptık, köpekleri sevdik, seramik yaptık, bileklik yaptık, mandala çizmeyi öğrendik ve doğada çok güzel vakit geçirdik. Kampın tek kötü yanı deniz suyunun çok soğuk olmasıydı. Umarım her sene böyle güzel ve değişik tatiller yapabiliriz sevgili kızım sağlığımız elverdikçe.
2016-08-18 12.43.38

6 yaş, Bozcaada kategorisine gönderildi | Yorum yapın