Temmuz 2016

Kısa kısa temmuzdan ozetler…

– Ramazan bayramı Burhaniyede kutlanır…Amca,dede, kuzen ile hasret giderilir…uzun aradan sonra Ceylin ile gorusulur..
– Annenin dogumgunu Özgürlük parkında kutlanır
– Londra’dan gelen arkadas Doga ile vakit geçirilir…
– Babanın 40 yaş doğumgünü partisi verilir
– Banu abla ziyaretimize gelir..

6 yaş, İlk Günler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

MEÇ’deki ilk gösterin

Sevgili Kızım

Penguenler sınıfındaki ilk yılını tamamladın ve ilk okul gösterinizi Barış Manço Kültür Merkezinde gerçekleştirdiniz. Hem söylediğiniz şarkılar hem de danslarınız çok orjinal ve keyifliydi. Sizleri izlerken çok mutlu olduk. Bir güzel okul yılın daha sona erdi. Seninle etkinlikler çok güzel canım kızım benim.

6 yaş, İlkler, Yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Haftasonu Kaçamağı

Uzun yıllardır İstanbul’da olmamıza rağmen Şile’ye hiç gitmemiş olmamız benim gibi gezmeyi seven biri için içimde kalmış bir konu ve hep listemde beklettiğim bir kısa tatil seçeneğiydi. Ağva’ya ve Polonezköye pek çok kereler gitmiş olmamıza rağmen nedense kısmet olup da Şile’ye bir türlü gidememiştik. Üstelik 3 sene oncesinden gozume kestirdiğim ama fiyat/performans açısından tereddüt edip beklettiğim bir mekan bile vardı aklımda Woodyville. Bayram oncesi boyle musait bir haftasonu olup biricik kızım da okullar tatil oldu diye tatil sayıkladığından eşimi de ikna edip bir kısa tatil kaçamağı planladık. Gezimizin asıl amacı anne babası maalesef çalışan izni az olan zavallı beyaz yaka grubundan olduğundan tatil konusunda arkadaşları kadar şanslı olmayan kızımıza bir nebze olsun tatilin basladığını hissettirebilmekti. Bu anlamda da Şile’nin dalgalı denizine ek onlem olarak havuzu olan bir tesis seçmemiz işimizi kolaylaştırdı. Kısa haftasonu tatilimizde istediğimiz hersey vardı. Yemyeşil bir ortam, ahşap bungolavlar, hamaklar, çocuk parkları, mis gibi kumsal, deniz, havuz, atlar. Dolayısı ile Selin tabi ki çok eğlendi. Su kuşu kızım havuzdan çıkmadı ve artık yüzmeyi çok iyi öğrendiği için biz hiç onun peşinde dolanmak zorunda kalmadık göz kontrolümüzde olması yeterli oldu. Gene de birlikte oynamak için biz de tabi ki zaman zaman havuza girdik. İstanbul’a bu kadar yakın ama doğa ve huzur açısından bir o kadar uzak bu yeri çok geç keşfetmişiz meğer umarım ara ara bu ziyaretleri tekrarlarız ailecek.

6 yaş, Geziler, Şile kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Kızımın ilk bale gösterisi

Sevgili Kızım

Bütün sene Özel Yıldız Dans Bale Kursuna gittin ve Kadıköy Halk Eğitim Merkezindeki yıl sonu gösterin ile bizi mest ettin. Balerin kostumunun çok şirin olması bir yana müzikle birlikte koreografiyi eksiksiz yapman bizi gururlandırdı. Umarım sanat hep hayatının bir parçası olur ve ruhuna güzellik katar. Benim minik güzel balerinim bize babalar gününde çok güzel bir hediye verdi.

6 yaş, İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Tarih Not: Selin ilk konserini verdi….

Sevgili kızım Selin

Bugun yani 22.05.2016’da Özel Etüt Müzik Merkezinde ilk mini piyano konserini verdin. Geçen yazdan beri haftada 1 kez gittiğin müzik derslerinde verdiğin emeğin sonucu olarak bize çaldığın 2 mini parçayı ve konserdeki profesyonel halini bayıla bayıla izledik. Cici elbisen ile de piyano konserine çok yakıştın canım kızım benim. Muhtemelen konser verenler arasındaki en minik piyanist sen olduğun için herkes seni gülümseyerek alkışladı. Melike öğretmenine de emekleri için çoook teşekkür ediyoruz. Normalde piyano odevlerine biraz zor çalışsan da konser olayını duyunca heyecanlanman ve parçalara çalışman bizi de bayağ havaya soktu. Yoksa biz daha bu kadar başlangıç seviyesinde boyle bir seyirci kitlesinin karşısına çıkmanı ummuyorduk açıkcası. Benim minik kızım çok keyifli bir gün geçirdik sayende umarım müzik hep hayatında olur ve daha çok çalışıp piyano konusunda kendini çok daha fazla ilerletirsin. Benim müzikle aram maalesef çok iyi olamadı ama çok isterdim bir müzik aleti çalabilmeyi umarım sen bunu başarırsın.

5 yaş, 6 yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

23 nisan…

Sevgili kızım
Bu yıl 23 nisanı seninle kutladık. Okulda cumartesi resmi kutlama olmasa da tüm haftayı sizlere ozel ve keyifli hale getirdiler geziler piknikler 23 nisan şarkıları. Sonraki hafta da okul ara tatili olunca teyzeni de alıp soluğu Side’de kısa ve kaçamak bir tatilde aldık. Havuza girdin kumda oynadın keyifli bir tatil geçirdin bence senin için Mutlu bir 23 nisan oldu. Tek eksiğimiz iş için yurtdışında olması gereken babandı burda da teyzen imdadımıza yetişti. Uçak yolculuklarına iyice alıştın ve valizini de kendin taşıyabiliyorsun artık. Yüzmeyi de geçen yaz çok güzel öğrendiğin için ben kenarda sana bakıp yüzmesem de güvende oluyorsun. Cankurtaranlar olsa da ben tedbiri elden bırakmıyorum. Nice güzel 23 nisanlar kutlaman dileği ile…ilk kızkıza tatilimizi de yaptık seninle tarihe not düşelim:)

5 yaş, Antalya kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Çizgifilm dönemleri

Hepimizin çocukluğundan unutamadığı çizgifilmler vardır. İsimlerini bile duysak yüzümüzde bir gülümseme oluşur. Bizim Çocukluğumuzdan Çiçek kız, yakari, heidi, Voltran, he-man benim hatırladıklarım. Selin kızımın izlediği çizgifilmleri ise kayıt altına almak istedim belki ilerde okuyup Gülümser diye. 2 yaşından önce sana asla televizyon izletmedik. Sonrasındaki 1 sene de gayet kontrol altında tuttuk. Su an ipin ucu biraz kaçmış olsa da asla saatlerce televizyon izleyen bir çocuk olmadın. Önce 3 yaş gibi peppee girdi hayatımıza. Sonra elsa ve son olarak Winx. Rafadan tayfa da gene son donem favorilerinden. Ama elsa ve Winx den özellikle bize baygınlık geldiğini söyleyebilirim. Benim küçüklüğümdeki barbie nin hala yayınlanmasına rağmen eskisi kadar ilgi çekmemesi de ayrı bir tespitim.

5 yaş, Yaşlar kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Karnemizi aldık

İlk anasınıfı karnemizi aldık. Sana özel çok güzel bir detay değerlendirme karnesi sonrası, sınıfın son günü sertifikalarınızı aldınız. Böyle mutlu güzel günlerimiz bol olsun canım kızım. Baban da ben de seni çok seviyoruz. Bazen yaramazlık yapıp bizi zorlasan da iyi ki meraklı, ne istediğini bilen, inatçı, çok bilmiş, hareketli bir kızım var diyorum. Sınıfını, arkadaşlarını, öğretmenlerini çok seviyorsun, mutlusun daha ne olsun. Zaten her sene eğitim sisteminin, sınav sisteminin vs değiştiği bir ülkede geleceğe yönelik plan ve hırs yapmamak konusunda babanla baştan hem fikir olduk. İnsanlara saygılı, belirli bir seviyede bilgi ile donatılmış, bir de yanında en az 1 yabancı dil bilen çocuk olman bizim için yeter de artar bile. Sanata ve spora olan ilgini, piyano, bale, jimnastik, satranç, ingilizce, yüzme gibi kurslarla zaman zaman desteklemeye çalışıyoruz elimizden geldiğince. Sen eminim hangisine daha çok ilgi duyarsan ilerde bir seçim yapacaksın.

5 yaş, Anasınıfı, Karne kategorisine gönderildi | Yorum yapın

5 olduk

Sevgili kızım Selin

5 yasını doldurdun ve bizler büyüdüğünü görmekten çok mutluyuz. Bu yıl doğumgünü partini hem arkadaşların hem de anneanne, dede, teyze tüm aile kutladık. Mekanı bu sefer koşuyoluna da yakın olması vesilesi ile Nar Parti evi olarak belirledik. Hem arkadaşların ve sen eğlendiniz hem de tüm veliler rahatça oturup sohbet etti. Bu sebeple genel olarak organizasyondan memnun kaldık. Duvar boyama etkinliğiniz de ayrıca çok başarılı idi. Babanemin senin için aldığı elbise ile bir prenses gibi oldun. Pastanı da Winx temalı seçtin(büyüdükçe karakter tercihlerin de değişiyor tabi:)). Sınıf arkadaşların ve kankin Nisan ile neşeli bir doğumgünü kutladın. Nice senelere hep birlikte sağlıkla…

5 yaş, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Kuşadası’nda

Ekim ayında Ege’de tatil yapılır fikri aslında ilk olarak bundan birkaç sene arkadaşım Esra’nın düğünü vesilesi ile Bodrum’a gitmemiz ve çok güzel vakit geçirmemiz sonrasında aklımıza yatmıştı. Bu sene 29 ekimin perşembeye gelmesi ve şirketimin de 28 ekimi de tatil etmesi sonucu pazar oy kullanmak üzere dönecek şekilde kısa bir tatil planı yapmamıza yetti. 3’ümüzün uçak bileti almasına yetecek millerimiz vardı ancak tatil planı son günlere kalıp Antalya ve Dalaman uçuşları bayağ bir dolmuş olunca hadi izmire uçalım dedik. Çok da iyi yapmışız zira sadece kuşadasında nefis güneşli sonbahar günleri yaşamadık aynı zamanda izmirli dostum Didem ve eşi ile keyifli bir gün geçirdik. Otel olarak tamamen çocuk klübü resimlerine bakarak Aquafantasy otelini tercih ettik. Sanırım kaydırakları için değil yeşillik alan ve çocuk klübü resimleri için bu oteli tercih eden nadir ailelerdenizdir. 4 gün boyunca otelden tesis ve a la carte seçenekleri konusunda memnun kaldığımızı ancak açık büfe yemeklerinde çok başarısız bulduğumu söyleyebilirim. Müşteri kitlesi ingiliz ve hollandalı ağırlıklı çocuklu aileler ve yaşlılardan oluşuyor genelde. Türk otelde çok azdı. Selin bol bol ingilizce duydu bu anlamda güzeldi. Ama ben genel ortamdan kalabalıktan çok memnun kalmadığımı söyleyebilirim. Zaten Selin’in havuz ve çocuk klübü tercihi olmasa ben bu tarz otel konseptinden ziyade butik otel ya da küçük işletmeleri her zaman tercih ederim. Zaten İstanbul’da kalabalık ve gürültülü bir şehirde yaşıyoruz tatilde insan sakinlik istiyor. Tatilin son günü arkadaşım Didem ve eşinin bizi alıp kuşadası ve şirincede gezdirmesi ise çok güzeldi. Meşhur kadınlar plajını gördüm ve bayıldım özellikle kimse yokken çok temiz gözüküyordu.Şirince de yokuş ve dar patika yolları ile Ulaşı biraz zorlasa da Selini taşımak durumunda kaldığı için genel ortam itibari ile bizi mest etti. Şu İzmirliler ne şanslı 1 saat lik mesafede çok farklı ve güzel ortamlarda kendilerini eğlendirebiliyorlar.

5 yaş, Deniz, Geziler, İzmir kategorisine gönderildi | Yorum yapın