Haziran Ayı Aktivitelerin

1- İlk dişlerin çıkıyor alt orta kısımda yan yana 2 tane..
2- Kendi mama sandalyene kavuştun
3- İlk bandananı taktın:) bkz. foto
4- Biberon ya da bardağa çok rahat uzanıp elinle kavrayabiliyorsun
5- Ayakta durduğunda yana yürümeye çalışıyorsun
6- İlk deniz tatilini yaptın, ilk kez denize girdin
7- Şapkandan sıkıldığın için kafandan çıkarıp yere atıyorsun (bu yüzden çeşme sokaklarında gezerken çok sevdiğim kitty li şapkanı kaybettik:)
8- Çoraplarını da ayaklarından çıkarıyorsun ayağını ağzına sokabilmek için tabi ki:)
9- İlk kez bir düğüne katıldın
10-İlk uçak yolculuğunu yaptın
11-İlk kez vapura bindin

7. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Gezen, gören, okuyan Selin

Sevgili Kızım

Bir deyiş vardır: Çok gezen mi bilir çok okuyan mı? diye. Ben senin hem çok gezen hem de çok okuyan bir birey olmanı diliyorum. Böylece hayata ve yaşadığın dünyaya dair bilgin artacaktır. Seni bu yönde motive etmek için web sitene doğumundan itibaren gezdiğin şehirleri ve okuyacağın kitapları ekleme kararı aldım. Umarım ileride bizlerden çok çok daha fazla yer görme fırsatın olur. Bana seyahat etme ve kitap okuma zevkini anneannen ve deden aşıladı. Umarım baban ve ben de aynısını yapabiliriz. Yeri gelmişken, küçük yaşlarımdan itibaren beni ve teyzeni imkanları doğrultusunda farklı yerlere gezmeye götüren sponsorumuz dedene, onu değişik şehirlere gitme yönünde teşvik eden anneannene, evlendikten sonra bu anlamda bayrağı devralan uyumlu babana sonsuz teşekkürler…

7. Ay kategorisine gönderildi | 3 Yorum

İlk uçuş, ilk deniz, ilk tatil…

Sevgili Günlük

Geçtiğimiz haftayı ailecek çok hareketli geçirdik. Bu sene annem üniversiteden yakın arkadaşı Didem teyzemin İzmir’de olacak düğününü fırsat bilerek babamın yıllık iznini Çeşme’de geçirmemize karar vermiş. İşte kronolojik olarak yaptıklarımız:

18 Haziran:  Yola çıkış. İlk uçuşum hem kısa hem de sorunsuz geçti.

19 Haziran: Ilıca’daki otelimiz güzeldi. Yemeklerde şarkılarımı bir sürü insan dinlemek zorunda kaldı. Sonra bir sürü kişiye dikkatle bakıp, gülücükler atıp zorla kendimi sevdirdim.İlk defa denize girdim. İlk gün deniz bana soğuk geldi sadece ayaklarımı değdirmekle yetindim ve anneme sıkı sıkı sarıldım denizden biraz korktuğum için. Sonra babamın gözlüğü kırıldı (emeklerken benim peşimde dolaşıyordu:) bu yüzden Çeşmeye gittik hem de gezdik..

20 Haziran:  Yine denize gidildi ardından da akşamüstü Alaçatı gezildi.

21 Haziran:Babamın gözlüğü yine kırıldı:) Yine çeşme 🙂 Sonra İzmir, Didem teyzemin düğünü. Düğünde giydiğim elbisemi Şeniz halam çok sevdi. Ama ben düğünle ilgilenmek yerine arka taraftaki çocuk bahçesini gözetledim babamla.

22 Haziran: Foça’da Halil Dedem ve amcamlarla buluştuk. Beni sevdiler ve bu kez gerçekten omzuma kadar suya sokup bol bol yüzdürdüler. Aynı Foça fokları gibi oldum:)

23 Haziran: Tatil dönüşü… Uçakta bol bol kitabıma baktım sayfalarını çevirdim ama artık iniş sırasında baya sıkıldım. Tatil güzelmiş ama gene de evim evim güzel evim:)

7. Ay, İlkler, İzmir kategorisine gönderildi | 1 Yorum

Haziran Aktiviteler

1-Tek başına bir yerlere tutunup destek alarak ayağa kalkabiliyorum

2-10 saniye içinde evin bir köşesinden diğerine hızla emekleyebiliyorum (özellikle de ortada bırakılmış terlik varsa:))

3- Çekmeceleri açıp kapabiliyorum (annem çekmece kilidi taktı ama onlar üzerinde çalışıyorum kısa sürede onları da açmayı başaracağım)

4- Emziğimi ağzıma düz ters:)  takabiliyorum, diş kaşıyıcı niyetine kullanabiliyorum.

7. Ay, İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Burgazada’da

Bugün hayatımda ilk defa vapura binip bir adaya gittim. Adada faytona da bindim çok eğlenceliydi. Vapurda ve oturduğumuz kafelerde yine pek çok hayran edindim. Teyzem beni Tarkan’la kıyaslamaya başladı düşünün artık:)

7. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Anneannemle dedem ziyaretime geldi

Dedem ve anneannem beni çok özleyip ziyaretime geldiler. Beni görünce hareketlerime şaşırdılar. Büyüyünce ben de kaçıp onları ziyarete gideceğim.

7. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Haziran Gezintiler

Cumartesi günü  babamın şirket gezisi organizasyonu ile Saklıköy’deydik . Hep birlikte yeşil doğanın keyfini çıkardık. Annem atlara baktı, babam futbol oynadı, ben de çimenlerde emekledim:)

Yine güneşli pazar günü ise soluğu önce teyzemin evinde, sonra bağdat caddesinde aldık. Anneannemin deniz sevdasına uyup caddebostan sahilde oturalım dedik. Anne-kız pek de güzel güneşlendik:)

7. Ay, Geziler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Uyanmanın böylesi

Sevgili Kızım

Uyanırken öyle güzel ve doğal geriniyorsun ki uzun zamandır bunu fotoğraflamak istiyordum. İnsan sana bakınca gerçekten genlerimizde esneme hareketlerinin olduğunu anlıyor aslında.Bu ay emeklemen de son hız devam ediyor. Evi turluyorsun, paraşüt duruşu yapıyorsun yürümen çok uzun zaman almayacak anlaşılan..

7. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Mamamamama

Sevgili Kızım

Mayıs ayında ilk anlamlı heceni söyledin. Mamama…Acıktığında ya da canın sıkıldığında takılmış plak gibi mamama söylenmeye başlıyorsun (çok da sevimli oluyorsun:) Tadını beğenmediğin bir yiyecek getirdiğimizde kafanı diğer tarafa çeviriyor, beğendiğin yiyecek veya içecek olduğunda uzanma hareketi ya da tutmaya çalışarak sevdiğini belirtiyorsun. Özetle kızım artık derdini bize çok güzel bir şekilde anlatmayı başarıyorsun. Bu arada o kadar hareketlisin ki altını değiştirmekte zorlanıyorum. Sürekli dönmek hareket etmek emeklemek istiyorsun. Orta yaşına gelen annen için senin hızına yetişmekte bazen zorlanmıyor değilim Nadyam benim:)

6. Ay, İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Gülen Surat:)

Sevgili Kızım Selin

Dışarı çıktığımızda çevredeki insanlara sürekli güldüğün için sonunda gittiğim kuaförde çalışan kız sana bu ismi taktı. Nereye otursak ya arka masadakileri ya ön masadakileri taciz edip illa kendini sevdiriyorsun. E güzel ve de sevimli olduğun için bu pek de zor olmuyor. Ama baban ve ben seni pek yabancıların kucağına vermek istemediğimizden sıkıntılı anlar yaşıyoruz. Bugün ilk defa The Hunger’da otururken bu sefer arka masamızda oturan arap turist gurubuna gülücük atman sonucu kadın masadan kalkıp yanımıza gelip ingilizce bebeği bana verin siz rahat yemek yersiniz dedi, biz de teşekkür ederek bu teklifi geri çevirdik. Özetle senin insanlara gösterdiğin samimiyeti biz gösteremiyoruz sevgili kızım. Ne kadar eli yüzü düzgün insanlar da olsa seni başkalarının kucağına verme fikri çok hoşumuza gitmiyor belki de kıskanıyoruz içten içe bilemiyorum. Bakalım sen büyüdüğünde neler olacak?

6. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın