Bayramın Kutlu Olsun…

Ilk 23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramın kutlu olsun Selin’cim. Umarım büyüdüğünde ülken için faydalı  bir birey olursun

5. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Nadia Comăneci

Doktorumuz 5. ay kontrolunde senin yattığın yerden kafanı nasıl kaldırdığını görünce bu kız Nadia Comăneci gibi dedi. Bu benzetmeyi bileğinin hakkı ile kazandığını söyleyebilirim Selincim çünkü artık 180 derece dönebiliyor, kafanı kaldırabiliyor, geri geri çok rahat hareket edebiliyorsun. Bu sebeple artık gözüm sürekli üzerinde olmak zorunda. Oyun battaniyenin sınırları dışına çıkıp halıyı keşfetmeye başladın bile. Babanın aldığı oyuncaklarınla da keyifle oynamakla beraber en sevdiğin oyuncağın naylon poşetler ya da ıslak mendil paketleri olduğunu söyleyebilirim. Öte yandan geçtiğimiz günlerde babanla ilk dansınızı yaptınız.

5. Ay kategorisine gönderildi | 4 Yorum

Selin Bilgisayar Başında

Babasının kızı olacağı belli şimdiden bilgisayar başında..

5. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin’in suflesi

Sevgili Kızım

Sen doğduğundan beri ismi selin olan ürünlere ilgimiz ailecek arttı. Evde  selin sıvı sabununu, selin kolonyasını  kullanmaya başladık. Ama babanla Selin suflesi yiyebileceğimiz  hiç aklımıza gelmemişti. Hava biraz soğuk da olsa uzun ve keyifli bir bağdat caddesi yürüyüşü sonrasında yorulunca, daha önce babanla nişantaşı şubesine  gittiğimiz ve ortamından oldukça memnun kaldığımız Zamane Kahvesinin bağdat şubesini görüp  hemen oturmaya karar verdik. Menüde Selin’in suflesini görünce de hemen sipariş verdik (http://selinmutfakta.com/?p=238). Zaten sufleye bayılan annen bu suflenin lezzetini de çok ama çok tatlı buldu aynı senin gibi:)

5. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

5. Ay Doktor Kontrolumuz

Sevgili Kızım

Bugün itibari ile kilon 6615 gr boyun 64 cm olmuş. Geçen ayki tüm çabalarımıza rağmen kilonda istenen artışı yakalayamadık. Doktorumuz bu sefer de sebze çorbasını ekledi öğünlerimize. Umarım yiyebilirsin. Vücudunda çıkan döküntü ve kızarıklıklar ise cilt kuruluğundan çok süt alerjisine işaret ediyormuş. Anne kız keçi sütü ile besleneceğiz bir dönem. Yumuşacık cildin kuruyup pütürleşince çok üzüldük babanla. Biraz da kendimi suçlu hissettim sana iyi bakamadım mı diye. Umarım yeni losyonların ve önlemlerimiz işe yarar.

5. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Dişlerimiz kaşınıyor

4. ayımı doldurmak üzereyim..Dişlerim çok fena kaşınıyor. Sürekli ağzıma bir şeyler alma ihtiyacı hissediyorum..En çok da ellerimi ağzıma sokuyorum. Yüzüstü yerde oynamak hoşuma gidiyor. Ses çıkaran nesneleri sallamak çok eğlenceli. Öte yandan babam emziğimi ağzıma vermek yerine biraz uzağıma koyup insanüstü çabayla ulaşmaya çalışmamı keyifle izliyor ama ben kan ter ve en çok da gözyaşı döküyorum  🙁 Bazen başarısız olup yeterince uzun ağladığımda annem dayanamayıp imdadıma yetişiyor.

4. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin yine yollarda…

Teyzemin tatilini fırsat bilerek yine dedemleri ziyarete Düzce’ye geldik. Abant’a piknik yapmaya gittik ben oksijen bolluğundan yine uyku ağırlıklı günler geçirsem de etrafı merakla izlediğim zamanlar da çok oldu. Zaten arabayla yolculuk etmek benim için en büyük keyif. İlk yoğurdumu da burada anneannemin elinden yedim. Yoğurdu sevdim. Elma suyundan ve püresinden sonra bu ikinci tattığım gıda. Umarım bu ay artan iştahım sonunda geçen ay alamadığım kiloları alıp, duraklayan büyüme ivmemi tekrar yakalayacağım…

4. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Haftasonu tatili

İstanbul’da geçtiğimiz haftasonum çok güzel geçti. Sevgili kuzenim, amcam ve yengem Ankara’dan beni ziyarete geldiler. Güzel havayı da fırsat bilerek birlikte müzeleri ve çok güzel bahçelerini gezdik.  Bana hediye gelen resmimi ve bez bebeklerimi çoook beğendim. Artık büyümüş bir kız olduğumdan tüm yeni mimiklerimi ve çıkardığım sesleri gülücükler eşliğinde sevdiklerimle paylaştım en kısa zamanda tekrar görüşmek dileğiyle sevgili kuzenim…

4. Ay kategorisine gönderildi | 1 Yorum

Giyinmeyi sevmiyoruz

Keşke yaz gelse de böyle kısa kollu çıtçıtlı tulumlarımla durabilsem. Giyinmek çok sıkıcı ve gereksiz bir işlem. Pasaklı bir kız olsam bile annemin sürekli üzerimi değiştirmesi hiç hoşuma gitmiyor. Zaten ben soğuğa dayanıklı olacakmışım babam öyle diyor.

4. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Alışverişteyiz

Selin ve babası 13 martta açıkhavada yaptığımız bol güneşli ve keyifli kahvaltı sonrası alışveriş merkezine gittiler. Mağazaları gezip Selin hanıma tulum beğendiler. Babası I Love Daddy yazılı tulumu havada kaparken ben de son bir kontra atakla I Love Mummy yazanı hemen alışveriş sepetimize ekleyiverdim:)

4. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın