Sömestr Tatili

Sevgili Selin

Ortaokulun ilk dönemi pandemi sebebi ile çok farklı geçti. Dönem sonunda sınav olmadığınız için karne de almadınız. Ama tüm dönem online derslere yoğun bir şekilde katıldın, ödevlerini yaptın ve tatili hak ettin. Önce babanla amcanı ve kuzenini tekrar ziyaret etmeye Burhaniye’ye gittin. Sonra biraz İstanbul’a seni ziyarete gelen anneannenle vakit geçirdin. Tatilin sonuna doğru da senin ısrarlarına dayanamayıp kayak yapabilmen için Uludağ’da 5 günlük kısa bir tatil ayarladık. Bu seferki tatilimizde pandemi önlemlerini de aldığını belgeleyen Karinna Otel’den yana kullandık. Tatilin en güzel sürprizi ise tesadüfen benzer tarihlerde yan otelde bir sınıf arkadaşının kalıyor olması idi. Sosyal medya sağ olsun hemen organize olup gündüz kayak akşam yemekte birlikte olacak şekilde keyifli bir gün geçirdin. Bu sene baban bizle kayak yapmama konusunda baştan pazarlık yaptı ve genelde otelde çalışıp yemeklerde bize katıldı. Hafta sonu da kızak ve kartopu oynadık. Bunun dışında sen artık kayak konusunda bizden çok ilerde olduğun için 1-2 gün benimle otele yakın pistte kaydıktan sonra hocanla birlikte Maden pistine gittin. Bu yıl ilk defa yanına cep telefonu da verip seni tek başına kayak yapmaya gönderdik. İlk günler biraz endişelensem de tek başına gayet güzel idare edebildiğini görünce rahatladım. Ama en güzeli sanırım sonraki seneler senin gibi kayabilen bir arkadaşının ailesi ile tatile gitmek olacak tabi 2 çalışan anne-baba olarak tarih kısıtlarımıza bir 3. tarafı da uydurabilirsek:) Sevgililer gününün tatilimize denk gelmesi de ayrı bir güzellik oldu. Dönüşte de Bursa’dan Şeniz halanla dönmek ayrı bir güzel tesadüf oldu.

10 Yaş, Uludağ kategorisine gönderildi | Sömestr Tatili için yorumlar kapalı

Selin’in ilk glamping deneyimi

Pandemi sürecinin bize en büyük olumlu katkısı izole tatili zorunlu kıldığı ıcın bu sene kalabalık otellerden ziyade çadır kampı ve glampingi deneyimleme motivasyonumuzu arttırmıs olması oldu. Igneada aslında uzun süredir merak edip gormek istediğimiz bir bölgeydi. Her ne kadar bu bölgeye bahar veya yaz aylarında gidip kano ile gezmenin, denizin keyfini de cıkartmak istesek kosullar bizi sonbaharda orman içinde nefes alabilmek ve eve kapalı bir haftasonundan kaçabilmek için Longosphere adı glamping tesisine getirdi. Haftasonu sokağa çıkma yasağı sebebi ile bölgeyi gezemesek de çok geniş alana yayınlan tesiste macera parkuru, yön bulma oyunu, bisiklete binme, yürüyüş gibi çok keyifli etkinlikler yaptık. Aralık ayında hava soğuktu ve bungalov tarzı çadırımızda ısıtıcı da olsa bayag üşüdük diyebilirim. Gene de hayvan dostu bu tesiste geçirdiğimiz zaman keyifli idi ve içinde bulunduğumuz kosullara göre cok sanslı hissettik kendimizi.

10 Yaş, İğneada, İlkler kategorisine gönderildi | Selin’in ilk glamping deneyimi için yorumlar kapalı

2021’i beklerken…

2020 yılında dünya çapında bir pandemi yaşadık. Uzaktan eğitim, uzaktan çalışma hayatımıza girdi. Şükür ki yakın çevremizden kimse Covid olmadı. Sevgili kuşumuz ailemizin yeni üyesi Coco hayatımıza girdi. Yılbası ağacımızı arkadaşın Asya ile süsledin. Umudumuz yeni gelen yıl ile tüm sıkıntıların geçip daha güzel ve sağlıklı bir döneme girmemiz.

İlk Günler kategorisine gönderildi | 2021’i beklerken… için yorumlar kapalı

Selin 10 oldu:)

Sevgili Kızım

Her sene doğumgunu kutlamaların bizim için çok özel oldu. Biz ailecek kendi doğumgunlerimizi, evlilik yıldonümü, yılbası gibi ozel günleri cok ozenerek kutlayan bir aile olmadık hiç. Ama hem kosulların desteklemesi hem senin mutlu olman hem annenin organizasyon hevesi ve motivasyonu sayesinde dogdugundan beri her sene yas gununu keyifle kutladık. Hele ailemizin onemli bir kısmının Düzce’de biraraya geldiği Selim dedenin de olduğu 1 yaş doğumgununu hiç unutamam. Bu yıl ilk kez pandemi nedeniyle doğumgununu parti şeklinde değil de evde kucuk bir ekip mi kutlasak diye cok dusunduk. Ancak senin ısrarına dayanamayınca BUMED Niche de açık havada tüm önlemlerin alındığı ve toplamda 20 kişiyi aşmayan bir organizasyon yaptık. Gelen herkese çok teşekkür ediyoruz. Origami etkinliğini ve süslemelerini yapan Cem bey ve ekibine de çok teşekkür ediyoruz.

10 Yaş kategorisine gönderildi | Selin 10 oldu:) için yorumlar kapalı

Ne umduk ne bulduk:)

29 ekim tatilinde şirketin de bir iki gün birleştirmesini fırsat bilerek Düzce’ye anneannemizi getirmeye ve doğada biraz vakit geçirmeye gittik. Ne sanslıyız ki İstanbul’dan Düzce’ye giderken hem İzmit hem Eşme’de sevdiklerimizle mola verme fırsatı bulduk. Düzce’de sevdiklerimizi ziyaret edip sonrasında Bolu’da bir gece 2 günlük kısa bir doğa tatili yapalım dedik. Gerçi gitmek istediğimiz otel ile benim yanlıslıkla rezervasyon yaptırdığım otel biraz farklı idi ama olsun tatilin kotusu olmaz:) Gol cevresi orman yuruyusu, tavsan, tavuk gibi hayvanların oldugu otelimiz eski de olsa bize eğlenme fırsatı sundu. Dönüşte akrabalarımızla İzmit’te büyükanneannemizin 83. yas doğumgununu kutlamak da bizim için ayrı bir keyifti.

10 Yaş, Bolu kategorisine gönderildi | Ne umduk ne bulduk:) için yorumlar kapalı

Coco

Selin’in artık bir kuşu var. İsmi Coco. Ilk evcil hayvanımız ve onu çok sevdik. Teyzenin kedisi osmo sonrasında coco sana çok iyi geldi. Hele ki bu pandemi doneminde. 2020 mart ayından beri yaşadığımız sosyal izolasyonda arkadaşın Asya ile bir kişi de olsa görüşebilmen ve evcil hayvanları sevebilmen sana çok iyi geldi. Umarım hayat normale dondugunde arkadaslarınla bolca oynarsın sevgili kızım.

İlk Günler kategorisine gönderildi | Coco için yorumlar kapalı

İznik’teydik…

Sonbaharın geldi ve pandemi sebebi ile kışı da evde gecirmek zorunda kalacağımız için teyzemizi de alıp kızkıza haftasonu kacamagı yapmak istedik. İstikametimiz İznik’ti. İznik’te gölde aktivite yapmak, tarihi binaları gezmek ve çini etkinliğine katılmak niyetiyle yola cıktık. Öncelikle hava umduğumuzdan soğuk oldu. Sırf havuza girebilesin diye tercih ettiğimiz Limnades otel‘den sen yüzemeden ayrıldık. Cumartesi hava nispeten daha güzel olduğu için Çinili konak’ta cok keyifli bir Çini boyama etkinliğine katıldık ve bahcenin keyfini cıkardık. Göl suyu çekilmiş olduğu için kano ya da tekne turu yapamadık sadece göl çevresinde yürüyüş yapabildik.

9 yaş, Geziler, İznik kategorisine gönderildi | İznik’teydik… için yorumlar kapalı

Biz bu kamp işini sevdik:)

Kampa gidelim mi ile yasadığımız ilk cadır kamp deneyiminden sonra ikinci kampımızı da, iş yerinden eski arkadaşım Ertugrul’un daveti üzerine Kesan Mecidiye bolgesinde deniz kenarı çok güzel bir koyda kurduk. Bu kamp deneyimimiz yayladakine göre daha farklıydı, daha iyi ve kotu yonleri vardı. Öncelikle Mecidiye koyu çok temiz, dalmadan maske ile pek cok balık turunu bulabileceğiniz denizi yüzmek için muhteşem bir koy. Bu kez kampa tanıdık arkadaşlarla ve cocuklarıyla gittiğimiz için sen de 2 adet yeni arkadaş edindin. Akşam gene kamp ateşinde pişen güzel bir yemek yedik ve yıldızların altında uyuduk. Tuvalet konusu biraz sıkıntılıydı sadece. Bunun dısında espresso bile içtik kampa uygun espresso makinesi getiren arkadasımız sayesinde:) Bu kez kamp için kafa lamban bile hazırdı:)

9 yaş, İlk Günler kategorisine gönderildi | Biz bu kamp işini sevdik:) için yorumlar kapalı

Selin’in ilk kampı

Ailecek doğada çadırda bir kamp yapma fikri aslında 2-3 yıldır istediğimiz bir seydi ama bir turlu fırsat bulamamıstık. Bu sefer pandemide de yapılabilecek en az riskli aktivitelerden olduğu için Kampagidelimmibaba’nın organizasyonu ile Akyazı Sultanpınar yaylasında 1 gece kalmalı cocuk kampına katılmaya karar verdik. Daha önce 2016 yılında gene Kampagidelimmibaba ile Bozcaada‘da keyifli bir çocuk kampına katılmıştık seninle. Ama o zamanlar çadırda değil binada kalmayı tercih etmiştik. Bu sefer ise çadırımız dahil tüm kamp hazırlığımızı yapıp bol yürüyüşlü ama bir o kadar da zorlu kamp maceramızı yaşadık. Göl kenarında bulunan Sultanpınar yaylası otlak alanları, etrafta gezinen inek ve kuzuları ile keyifli vakit geçirmemize olanak sağladı. Ancak ilk gunku yuruyusten o kadar yoruldun ki aksam kamp atesi etrafında toplanmayı ve cocuklara ozel gece yuruyusunu bekleyemeden 8 gibi uyudun. Oksijenin de bol olmasının etkisi var sanırım bunda hava carptı seni biraz. Ama ertesi gün gene güzel bir yuruyus yaptık tum tur katılımcıları ile.

10 Yaş, Akyazı, İlkler kategorisine gönderildi | Selin’in ilk kampı için yorumlar kapalı

Polonezköy

Polonezköy, İstanbul’a yakın ama doğayla başbaşa kalabileceğimiz bir destinasyon. Bu kez şansımızı Yeji Dohoda ve Zeynepp Cafe’de deneyelim dedik. Yeji Dohodanın yeşillik alanına ve salıncaklarına, Zeynepp Cafe’de tatlılara ve kahvelere bayıldık. Cam müzesine gittik ve takıları, bibloları inceledik. Doğayla başbaşa güzel bir gün geçirdik.

9 yaş, Polonezköy kategorisine gönderildi | Yorum yapın