Yazar arşivleri: selmin

Annelere tavsiyeler II

Selin’in bebeklik dönemi için Annelere tavsiyeler diye bir yazı yazmıştım. Çocukluğa geçtiği dönem için ise aklıma gelen eklemeleri yapmak istedim.

Çocukla vakit geçirilebilecek yerler: OBA (kapalı alanda çocuk oyun parkı) , Emirgan Sütiş (alt değiştirme olanağı, mama sandalyesi), Portaxe (çocuk oyun … Okumaya devam et

27. Ay, Öğrenilen dersler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin’in Repertuarı

Sevgili kızım bugünlerde çok güzel şarkılar söyler oldu. Oyuncak tefini de beraberinde çalmayı ihmal etmiyor. Repertuarımızdaki şarkılara bir göz atalım: )
– Ali Baba’nın Çiftliği
– Küçük Kurbağa
– Küçük Ayşe
– Hello, How are you Selin?
– Hüdayda
– Arkadaşım eşşek
– Twinkle twinkle little star

27. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Dedem bize geldi

Şubatın ilk haftasında Halil dedem beni ziyarete geldi. Beraber oyunlar oynadık, alışveriş merkezlerinde gezdik, haftasonu kahvaltısına Moda Teras’a gittik velhasıl güzel vakit geçirdik. Dün dedemi uğurladık “Dede gene gelsin dedik” tekrar gelişi için söz aldık.

27. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Prenses

 
Minik kızım kendini şimdiden prenses ilan etti. Biz aslında babası ile böyle bir tanımlama yapmamıştık ama sanırım okulda ve ablandan bu prenses kelimesini sık duyuyor olsan gerek kendini çoktan prenses ilan etmişsin.
– Selin’cim okuldaki arkadaşlarının adı ne?
– Bade,  Fırat
– Sen … Okumaya devam et

26. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

İlk karne heyecanı

Sevgili Kızım
Ocak ayında Oyunevi’nden ilk karneni aldın. Ben aslında ablan cuma günü karne günü imiş Selini de cuma çağırdılar dediklerinde çok önemsememiştim durumu.  Büyük çocuklar karne alır, sizi de topluyorlar herhalde diye düşündüm.  Meğer sen de ciddi ciddi karne almışsın. … Okumaya devam et

26. Ay, Anasınıfı, İlkler, Karne kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Hayatımıza giren diyaloglar…

– Anneaaa Peppee saati geldi mi? …. Hayır selincim gelmedi akşam 10 da gelicek…
– Bilgisayardan Peppee açalım….Olmaz Selincim akşam 10 da açıcaz…. Omazz   Sekizdeee…
– Selincim dışarı çıkalım mı? Çıkmaycam…Selincim üstünü giyer misin? Giymeycem….Evde yanlız mı kalıcaksın Selincim? …Ebet
– Anneaaa … Okumaya devam et

26. Ay, Konuşmalar kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Elveda 2012

Bir yılı daha geride bırakıyoruz sevgili kızım. Bu yıl nasıl geçmiş aklıma gelen kilometretaşlarını sıralayayım bir proje yöneticisi olarak:)
– Melike ablan hayatımıza girdi birlikte güzel günler geçirdik, geçiriyoruz
– Sen bebeklikten çocukluğa geçtin yürümeye, konuşmaya, isteklerini yaptırmaya başladın
– Arabamızı değiştirdik. İlk … Okumaya devam et

25. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Geveze ve Okullu Selin

25. ayımıza girerken Selin hanım  pek bir dillendi. Kastım 3-4 kelimelik cümleler kurması değil. Hanımefendi şarkılar, ninniler söylüyor, eline kitap alıp sayfalarındaki resimleri anlatıyor, anne babayla telefonda sohbet ediyor bülbül gibi şakıyor anlayacağınız. Bunun bir de acı tarafı var ki … Okumaya devam et

25. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin 2 yaşında!

Sevgili Kızım
Dün 2 yaşına bastın. Zaman nasıl da geçiyor. İyi ki doğdun sevgili kızım. Sayende hayatımız renklendi. Daha çok güler olduk. Detaylara daha fazla dikkat eder, küçük şeylerden daha fazla mutlu olur olduk. Birazcık yorulduk ama emek olmadan mutluluk olmuyor … Okumaya devam et

24. Ay, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Kurban bayramı

Sevgili Kızım,
Bu sene kurban bayramını ailecek Düzce’de geçirdik. Bayram tatili boyunca anneannen ve dedenle bahçede yürüyüşler yaptın, hava elverdiğinde parka gittin. Banu ablanla oynadın.  Babanın sayesinde Düzce’de açılan yeni alışveriş merkezinin oyun alanında keyifli saatler geçirdin, Düzce köftesi yedin.  Sonbaharın … Okumaya devam et

24. Ay, Düzce, Geziler, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın