Karnemizi aldık…


IMG_0785
  Sevgili kızım 24 ocakta  2. defa karne aldın. Biz de  öğretmenlerin değerlendirmelerini keyifle okuduk. Öyle bir karne    de almadın bizim zamanımızdaki gibi. Sınıf öğretmenin, sanat öğretmenin, ingilizce öğretmenin, beden öğretmenin       hepsi de ayrı ayrı karne vermişler sizlere ne güzel. Değerlendirmeleriniz de not değil ama çok da objektif olmuş. Biz     en çok hareket ve denge dersinin karnesini beğendik kapağındaki tramplenden zıpladığın resme bayıldık:)

4 Yaş, Anasınıfı, Karne kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Mardin Kapısı

Selincim,

Kendini ifade etmeye başladığından beri müzik ve dansla aranın çok iyi  olduğunu söyleyebilirim. Hareketli, zevkine hitap eden bir şarkı duyar duymaz oynamaya başlıyorsun. Sırf oynamayı sevmediği için düğün yapmak istemeyen bir anne babadan doğan bir kız olarak bu kız nasıl bizden oldu diye soruyoruz babanla birbirimize o ayrı:)

Senin için 2013 ün ve 2014 ün de en keyifli şarkılarından biri Mardin Kapısı oldu. Mehmet Günsur ve bu reklam sayesinde:) Sözlerini de öğrendin söyleyip bizi mest ediyorsun. Dolayısı ile bu sene Mardin’i görmek bize farz oldu:)

3 Yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

2013 inciler…

– Selin 5 parmak yapıyor (kuş burada, bu yemiş , bu oturmuş, bu sofraya getirmiş, bu bislaar (bilgisayar)  kullanmış:)

– Obaya gidildi…Tiramisu soylendi…Selin bir baktı bu pasta dedi hepsi benim dedi. Sonra biz paylaşıcaz dedik. Selin ben paylaşmıycam hepsi benim dedi. Annesi olmaz oyle paylaşmalıyız deyince Selin olmaz diyip bize küsüp o zaman ben hiç yemeyeceğim deyip sandalyede arkasını dondu. Bize ilk trip attığı andı biz gülmeye başladık tabi babayla.

– Selin ingilizce öğrenmeye başladı.

– Selin dans etmeyi çok seviyor.

– Selin sakız çiğniyor.

-Selin ısrarla parmak ucunda yürüyor.

– Selin legolarla oynuyor.

– Selin gıdıgag gıdıgag  diyip babasının sırtına çıkıyor. (dıgıdık diyemiyor benim canım kızım).

– Selin çulatala yiyor ( çikolata değilmiş çulatalaymış)

– Bu konuda ne düşünüyorsun?

– Hakkaten ya bu ne ya?



 

 

 

3 Yaş, Yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin 3 Yaşında!!!

Sevgili Kızım

Artık 3 yaşına bastın. Günden güne büyümeni görmek öyle güzel ki. Biz sanırım babanla en çok  bu sene senin büyüdüğünü ve bir birey olduğunu hissettik. İlk defa 2 yaşından sonra bizle karşılıklı rahatça sohbet eder, kendi isteklerini belli eder, kişiliğini ortaya koyar oldun. Kendi kendine yetebilme kabiliyetin en çok bu sene ivme kazandı. Kendi başına yemek yemen, tuvalet alışkanlığı kazanman, kendi yatağında uyuman hep bu sene edindiğin beceriler oldu. İlk defa 1-4 Kasım arası bir projenin canlı geçişi için Afyon’da olmak zorunda olduğumdan senden 3 gece ayrı kaldım ve sen gayet güzel idare ettin babanın, anneannenin ve melike ablanın desteği ile. Kreşine 3 yarım gün gittin bu sene, kahvaltılarını ve öğle yemeklerini de orada yemeye başladın.

Bir de benim için bu sene doğumgünü kutlamanın çok ayrı bir anlamı var. Çünkü sen ilk defa bu sene herşeyin farkında olacaktın ve kendine ait bir sosyal çevren, arkadaşların vardı. Hal böyle olunca ben bu sene doğumgünü partini çok önemsedim. Bundan önceki senelerde ev ortamında, senin sıkılmayacağın ve çok kalabalık olmayan doğumgünü kutlamalarını tercih etmiştik. Oysa bu sene senin  çok sevdiğin mahalle arkadaşlarının ve tabi ki çok yakın dost ve akrabalarımızın katıldığı daha kalabalık bir kutlamayı tercih ettik. Bir senedir dilinden düşürmediğin, laptopdan müzikli rondlarını izlediğin palyaçoyu da unutmadık tabi:)  Bir de sosyal çevren hem okul hem mahalle arkadaşlarından oluştuğu için okulda da ayrı parti organize ettik. Gerçek doğumgününü 12 Kasımda okulda, sitemizdeki doğumgününü ise 10 Kasım pazar günü kutladık. Doğumgününün çok güzel bir kısmı ise yakın arkadaşın Nisan’ın babasının gitarıyla bizler için müzik yapması oldu. Bu de senin şansın sevgili kızım. İnşallah etrafında hep seni seven insanlar olur ömrün boyunca.

Gelelim doğumgünü detaylarına, davetiyemiz ve pastamız hello kitty şeklinde idi. Doğumgünü davetiyelerini elden dağıtman başlıbaşına bir keyifti bizim için. Sitemizde bahçeli bir parti alanı olması ise ayrıca bir şanstı. Yoksa bizim 10 çocuk,   20 yetişkin davetliyi eve sığdırmamızın imkanı yoktu.  Palyaço eşliğinde oynadığınız oyunlar ve müzik eşliğinde tüm çocuklar çok keyifli vakit geçirdiniz. Zaman kısıtımız nedeniyle parti yemeklerini aslında işyerimin yakınında olan ve yemeklerine de bayıldığım Fresco‘dan getirttik. Ayrıca sevgili teyzem ve annem de çok güzel börek ve kurabiye hazırladılar. Pastalarını ise mahallemizin emektar ve başarılı pastanesi Bulvar‘dan söyledik. Bakalım sen büyüdüğünde ve inşallah bu günlükleri okuyabildiğinde bu mekanlardan yerine kalan olacak mı? Maalesef ülke olarak pek geçmişimizin kıymetini bilmiyoruz:(. Hediyeler konusunda da  çok şanslıydın sevgili kızım. Birbirinden güzel hediyeler armağan etti sana sevdiklerin. Partine gelen herkese bu sebeple tekrar teşekkür etmek gerekir.

Okuldaki partine gelince, öğretmenin ve arkadaşlarınla birlikte pasta kesmek ve müzik eşliğinde oyunlar oynamak seni mutlu etti. Arkadaşlarına birer birer minik hediyelerini verip öptüğün anlar ise çok ama çok güzeldi. Kanımca 3. yaş gününü sevdiklerine ve mutlu bir şekilde geçirmeni sağladık. Umarım önümüzdeki doğumgünlerinde de hep yanında sevdiklerinle mutlu doğumgünü partileri geçiriyor olursun.

 

 

3 Yaş, Kilometretasları, Yaşlar kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Caddebostan Sahil…

Selin hanım Melike Ablası ile Göztepeye teyzesini ziyarete gitti. Caddebostan sahilde ise keyifle fotoda gördüğünüz pozları vermiş:) Bana Kill Bill’deki Uma thurman’ı hatırlattı nedense. Ya size?

Caddebostan sahil IMG-20131025-WA0001

3 Yaş, 36. Ay, Yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Bayramda Düzce

Bu sene Kurban bayramını Düzce’de geçirdik. Senelerdir rutinimiz bir bayram Balıkesir bir bayram Düzce’de oluyoruz Selin’cim. Umarım sen de büyüyünce bayramlarda bizi ekip tatile gitmez aileni ziyarete gelirsin:)  ya da hep birlikte tatile gideriz bak o da olur:)

Düzce’de neler yaptık dersen. Annen bolca dinlendi, kendine geldi, iş yorgunluğunu attı. Öte yandan güneşli günlerde piknik yapmak, at çifliğini ziyaret etmek gibi kısa kaçamak geziler de yaptık. Düzce  Krempark’daki oyun alanını da unutmadık 2 kez ziyaret ettik senin gönlün olsun diye. Ha bir de Köşk-ü kahveye gittik ki orada kahvelerden ziyade ipad uygulaması olarak gelen menu pek bir ilgimizi çekti. Düzce’de teknoloji kullanımı İstanbul’u bile geçmiş dedik.

35. Ay, Düzce kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Yüzerken

Sevgili Kızım

25 Eylülde ilk başarı sertifikanı aldın. Henüz sadece 2 kez gittiğin yüzme dersinde seviye 2 den Seviye 3 e geçmeyi başardın:) Bensiz havuza öğretmeninle tek başına girmen bile benim için yeterince gurur kaynağı iken havuzdaki rahat hareketlerini görünce bir kat daha mest oldum:)

Bu havuz maceramız nasıl başladı onu anlatayım. Doktorunun tavsiyesi ile seni 2 yasına kadar havuza sokmama kararı almıştık zaten. Çok kısa süreli denize girme deneyimlerin oldu. Ancak özellikle 2013 yılında yaptığımız 2 tatil de mayıs haziran aylarına denk gelip deniz suyu senin için yeterince sıcak olmadığından, denizde yüzmek yerine kıyıda kovalarınla kumda oynamayı tercih ettin. Durum böyle olunca ben senin için yüzme kursu araştırmaya başladım. Önce bulduğumuz Aquababies deneme dersi maalesef senin açından çok verimli geçmedi. Biz de arkadaşım Sultan’ın tavsiyesi ile Aquatots‘u denemeye karar verdik. Deneme dersi özellikle havuz suyu sıcaklığının da senin için ideal olması sonucu çok güzel geçti. Sonraki derste benimle yüzdün ama hocan sendeki ışığı görüp bir sonraki derste seninle başbaşa girmek istedi ve öngörüsünde haklı çıktı. Hoş seni havuzun daha boş olduğu haftaiçi gününde akşam iş çıkışı götürebilmek için hasta hasta Melike ablan ile ben yolları düştü isek de yarım saatlik dersin beni öyle mest etti ki hastalığımı falan unuttum. Buyrun görüntüleri izleyin:)

35. Ay, İlkler, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Canım Dedem

Melike ablamı, bayram vesilesiyle çocuklarını görmesi için memleketine yolladık. Durum böyle olunca, ben 1 hafta Burhaniye’de geçirdim tatilimi sonraki hafta ise sevgili anneannem bana bakmaya geldi. Söylediğine göre bu sene bana bakmak geçen seneye göre çok daha kolay olmuş. Çünkü artık ben büyüdüm.Yemeğimi kendim yiyebiliyor, kendimi ifade edebiliyor, tuvaletimi bile kendim yapıyorum. Artık annem sadece bana geceleri bez bağlıyor o da bazen:).  Anneannemle geçirdiğimiz güzel bir haftanın ardından, dedem onu arabayla almaya geldi biz de görüşebildik. Dedem benimle çok güzel oyunlar oynadı. Beni yeni arabasıyla gezdirdi. Ben de ona Burhaniye’de Öykü ablamın bana hediye ettiği güzel tişörtümü ve annemin ayvalıktan aldığı Şile bezi elbisemi, güneş gözlüğümle kombinleyerek gösterdim ve pek beğenildim:)  IMG_8390

34. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Doktor Selin

Kızıma Mehtap teyzesinin Londra’dan alıp getirdiği doktor kıyafeti pek bir yakıştı. Ben de web sayfasına hemen fotosunu eklemek istedim. Gerçi Selincim genel gidişata bakılırsa senin jimnastikçi, dansçı ya da balerin olman daha olası gözüküyor şimdilik:) Büyüyünce ne olmak istediğine kendin karar verebileceksin elbette ama, benim tek dileğim istediğin mesleği seçebilme özgürlüğüne sahip olman.  Hem maddi, hem manevi, hem de ülke koşulları anlamında. doktor selin

33. Ay kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Bayramda Burhaniye

Ramazan bayramı ve biz gene Balıkesir yollarındaydık. İyi ki Öykü ablanlar Burhaniye’de oturuyor da biz de hem deniz hem bayram keyfi yapabiliyoruz. Gelelim tatil notlarına:

– Sen artık feribotu biliyorsun arabalı feribota çok alıştın. Keyfin de yerindeydin dolanırken hem gidiş hem de dönüşte. Dönüşte bir arkadaşl bile edindin kendine yakın yaşlarda beraber oyun oynadınız.

– Deniz ile ilişkin kumsalda oynama şeklinde geçti ta ki Ceylin ile Altınkamp‘ta bulusana kadar:)

– Cunda’da sakızlı dondurma yedin ve çok sevdin.

– İzmir’e Didem teyzeni ziyarete gittin,babanın doğumgününü 2. kez kutladık:)

32. Ay, Burhaniye kategorisine gönderildi | Yorum yapın