Selin Ilgaz’da

“Ilgaz Anadolu’nun sen yüce bir dağı’sın” şarkısı ile büyüyen bir nesil olarak biz Ilgaz dağı’nı ilk defa senin sayende bu yaşımızda gördük sevgili kızım. İyi ki de gelip görmüşüz bu güzel doğal ortamı. Buranın artık bizim için ikinci bir anlamı da var burası senin kayak kaymayı gerçek anlamda başardığın yer bizce. Her ne kadar bundan once uludağ, bansko ve kars da kaymış olsan da buradaki kadar zor bir parkuru kendi basına kayman artık bizi de kat be kat bu konuda geçtiğine işaret. Kaldı ki kendi basına bunu başarıyorsun biz acemi kayakcı anne ve baban olmadan. Maalesef ki biz artık sana ayak uyduramıyoruz:(.

Aslında somestr tatillerinde her son 4 senedir birkaç gün de olsa kayak tatili ayarlamaya calısıyorduk senin bu kayak işini küçük yaşta öğrenmen ve çözmen için. Zira ne demişler ağaç yaşken eğilir ve bizim gibi belirli bir yaştan sonra bunu ogrenseniz de cok seviye ilerletemiyorsunuz maalesef.

Ilk planımızda aklımızda Erciyes vardı ama sonbaharda yaptığımız kayseri üzerinden ürgüp tatili sonrası aynı bolgeye gitmek cazip gelmedi. Biz de hem karayolundan ulaşımı kolay olduğu için hem de daha once görmediğimiz için Ilgaz’dan yana tercih kullandık. Ayrıca buranın yolu benim memleketim olan Düzce’den de geçiyor. Boyle oraya da donuste uğrayıp sevdiklerimizi görme sansımız olacaktı.

Kaldığımız otel Ferko Ilgaz Mountain Resort pistlere ulaşımı traktorle yapıyor:) Bu da bizim için ayrı bir tecrübe oldu. Yemekleri dışında otelin imkanlarından da genel olarak hoşlandık. Havuz ve spası olunca zaten senin gönlüne taht kurdu.
Seneye de tekrar gelmek istedin. Hoş sen her tatil sonrası bir tesiste keyif aldığında bir sonraki sene gene aynı yere gitmek istiyorsun:)

9 yaş, Ilgaz, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

İlk gitar konseri, ilk resmi karne

Sevgili Kızım

Bu yıl yeni basladığın okulunda biz muzik aleti çalmak zorunlu idi sen de uzun zamandır istediğin gitarı seçtin. Hem sınıf arkadaslarından geri kalmamaman hem de ekstra ders alabilmen için seni Boğaziçi müzik akademisine yazdırdık. İlk donemin sonunda da İstek okulları seminer salonunda ilk konserini verdin. Bizim için cok keyifli bir konserdi (Ed Sheeran’dan parçasını çaldın) seni izlemek ise ayrıca bir keyifti. Heyecanlanmadan sahneye cıkıp performansını sergilediğin için seni çok tebrik ederiz.

Ayrıca bu donem sonu ilk resmi karneni aldık. Kendi notlarınla sınava girip calısarak aldığın ilk resmi takdir belgesi için seni çok tebrik ediyor öğrenim hayatının başarılarla geçmesini diliyorum.

Seni çok seven annen

9 yaş, İlkler, Kilometretasları kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Kapadokya’da

Yıllar önce kendi ailemle geldiğim ve çok beğendiğim Kapadokya’ya bu sefer seninle geldik Selin’cim kasım ayındaki okul ara tatilini fırsat bilerek. 3 gunluk dolu dolu bir tur yaptık. Kayseri- ürgüp-göreme-ıhlara vadisi-Kaymaklı yeraltı sehri gördüğümüz yerlerdi. Turda gene arkadaş edindin kendine ve çok mutlu oldun. Kaldığımız otel doğal mağara odaları olan butik cok keyifli bir oteldi .Otelin köpeği tarçın ise hem senin hem diğer çocukların neşe kaynağı oldu. Benim balona binme deneyimim ve senin balonları izlerkenki güzel anıların bu tatilin en benzersiz deneyimleriydi bence. Kızılırmağın Türkiye’nin en uzun nehri olduğunu bizzat görüp dinleyerek öğrendin.

9 yaş, Kapadokya, Yurt içi Geziler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin 9 yaşında

Sevgili kızım

9 yaşına girdin. Bu sene doğumgününü Moana teması ile Zencefil Kafe de kutladık. Bilim deneyi yaptığınız etkinlik ve hem eski okulundan hem yeni okulundan arkadaşlarının katılımı ile çok keyifli bir doğumgünü geçirdik. Umarım her yıl seni sevenlerinle doğumgününü kutlar ve uzun bir hayat yaşarsın. Her sene yanımızda olan anneannen ve teyzene ve Seniz halan ile Melike ablamıza ayrıca teşekkür ederiz.

9 yaş kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Pamukkale Gezimiz

2019 yılında 29 Ekim Cumhuriyet bayramının salı gününe denk gelmesi ve şirketin de pazartesiyi tatil edip birleştirmesini fırsat bilerek tatil planlamak istedik. Aslında aklımızda Peri bacaları vardı ama sen internette resimlerini gördüğün Pamukkaleyi çok merak ettiğini söyleyince rotamızı pamukkaleye çevirdik. Araba ile yolun cok uzun olmaması ve yakında gormek istediğimiz Salda gölü de bulunduğundan bu tatilde araba ile yolculuk yapmaya karar verdik. Her ne kadar uzun mesafeyi araba ile gitmeye çok alıskın olmasan da ve biraz sıkılsan da sorunsuz bir şekilde Pamukkale’deki otelimize rahat vardık. Otelimiz Richmond Pamukkale Termak bir oteldi ve Karahayıt bölgesinde yer alıyordu. Şifalı suları ve termal havuzlarından memnun kaldığımız otelin sadece aksam yemeklerini cok basarısız bulduk. Bir de 5 yıldızlı dense de aslında 3-4 yıldız kalitesinde bir otel ama bizim için yeterliydi. Yanlız kötü aksam yemekleri bize tekrar neden paket 5 yıldız otellerde kalmak istemediğimizi tekrar hatırlattı. Hem otelde hem Pamukkalede cok fazla Japon, Cinli, Koreli ve İspanyol turist vardı. Bu anlamda Pamukkale’nin tanıtımını iyi yapmısız sanırım takdir ettik. Tabi ki Unesco Dünya Miras Listesine de alınmasının bunda payı vardır sanıyorum. Biz Hierapolis antik kenti, Kleopatra havuzu ve Pamukkale travertenlerinin olduğu komplekse hayran kaldık. Hieropolis antik müzesi de bence kesinlikle pas geçilmemesi gereken bir yer. Zaten müzekartı olanlara giriş ücretsiz. İkinci günümüzde normalde Salda gölüne gitmeyi planlamıstık. Ancak bir arkadasımızın tavsiyesi ile yol üstündeki Kaklık magarasına da uğradık. Burada da beyaz travertenler magara içinde olusmus cok güzel bir görüntü vardı ancak kükürt kokusu biraz rahatsız edici olabiliyor. Salda gölü de sanırım Ekim sonu olması kaynaklı cok kalabalık değildi ve cok güzeldi. Sadece su soguk oldugundan ayaklarımızı sokmakla yetindik. Dönüşte ise kötü otel yemekleri yerine Denizli’de yemeğimizi yiyelim dedik. Genelde çok bilmediğim sehirlerde restoran tavsiyesi için Foursquare’den faydalanıyorum. Ancak burda en yuksek puan alan restoranın acık olup olmadıgı bile belirsizdi ikince en yüksek not alan Kervan Restaurantın yemekleri ise otelimize göre cok daha iyi olmakla birlikte çok vasattı. Sanırım biz Denizli’de iyi yemek yenecek yeri bulamadık kısıtlı sürede. Akşam oteldeki spada masaj ve termal havuz keyfi yaptık.
Dönüş günümüzde de babanın kuzeninin güzergahımıza yakın Aydın’da yasamasını fırsat bilerek onları ziyaret ettik. Sanırım güzel bir 29 ekim kutlaması ve keyifli bir tatil oldu.

8 Yaş, Pamukkale kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Yeni Okul- Yeni Sınıf

Sevgili Kızım Selin

Ilkokul 4. sınıf oldun artık. Yeni okulun Irmak Koleji. Umarım burda mutlu zamanların ve keyifli bir eğitim-öğretim yılın olur. Yeni öğretmenini çok sevdik. Okulun ilk günü de çok keyifli geçti. Açılış töreni ve sonraki adaptasyon hızını görmek inanılmazdı. Yeni eğitim yuvanda merakını kaybetmeden çok değerli bilgiler ogrenerek mezun olacağın günü sabırsızlıkla bekliyoruz.
PHOTO-2019-09-05-15-49-28

8 Yaş, İlkler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Hey gidi Karadeniz…

Geçen sene tadı damağımızda kalan Rize Kampından sonra bu yıl da bir Karadeniz gezisi yapmayı planlamıstık. Hem uzun yıllardır görmek istediğim Macahel’i görmek hem de geçen sene Doğu Karadeniz’i göremeyen babanı da alıp tekrar bir yeşil tur yapmak için aylar önce Bukla’dan rezervasyonumuzu yapmıştık. Aslında bu geziyi temmuz sonu yapmak istesek de babanı yogun iş programı nedeni ile ağustos sonuna otelemiştik. İyi ki de oyle yapmısız cok güzel bir tur grubu ile bazen yagmurlu ama cogunlukla cok keyifli ve sıcaktan bunaltmayan bir havada Karadenizi gezdik. Gezimizin tek kotu yanı bozuk yollarda minibusle yolculuk yapmanın mideyi biraz zorlaması idi. Ancak kemence calan keyifli rehberimiz ve seninle kücük olduğun için ön sıraları paylasan sevimli tur arkadaşlarımız her fırsatta meyve fındık toplayıp bize ikram eden grubumuzla bu durumu da idare ettik. Ilk gün Trabzona inen ucağımızdan sonra Bukla aracı ile Badara yaylasına gittik. Burada hayatımda ilk defa tulum eşliğinde horon oynadım cok keyifliydi. Sonra cok sevdiğimiz otelimiz Nordic‘e geçtik. Akşam otelde turda edindiğin 2 arkadaşınla uno oynadın ve çok eglendik. Tabi tur boyunca da arkadaşlarında vakit gecirdiğin için cok mutlu olduk. Yemeklerde bile yanımızda oturmadın:)İkinci gün Çermeşk yaylasına çıktık ve gölünü gördük. Göle soğuk havada girmeye cesaret eden az kişiden ikisi de baban ve sendin. Tüm tur senin cesaretine hayran kaldı:) Bu yaylada yediğimiz et yemeği babana biraz dokundugundan donuste ve ertesi gun biraz kotu oldu ama sonra toparladı. Biz de sonraki gün ahşap işlemelerine hayran kaldığımız Camili Köyündeki İremit Camisi’ni, Borçka Karagöl ve Palovit Şelalesini seninle basbasa gezdik. Doğal közlenmiş ve haşlanmış mısıra ve güzel demlenmiş çaya doyduk bu gezide:) Sen selaleye bile girmek istedin ama biraz soguk geldi. Turumuzun 3. gununde Macahel vadisinde bir aile işletmesi olan İremit pansiyon kaldık. Pansiyonun işletmecileri çok sıcakkanlı ve çalışkan insanlar. Özellikle Sevda hanımın enerjisine hayran kaldık. Burada rehberimizin aksam kemence eşliğinde verdiği konsere ise bayıldık. Sonraki gün Çuripira Yaylasını ve Maral Şelalesini gördük akşam da seyirterasının muhtesem manzarasında güneşi batırıp Yeşil Vadi bungalovlarında kaldık. Gece kamp ateşi yakma imkanı olan, dere kenarındaki bu tesisi çok sevimli bulmakla beraber işletmesi ve yemeklerini basarısız ve özensiz bulduk. Dönüşümüzden önceki gün Balıklıgöl’ü ve Şirata göllerini gördük. Çiftekörü ve Mencuna şelalesi de bu gezide gördüğümüz diğer güzel yerlerdi. Dönüş yolunda ise çay molası verdiğimiz Deriner barajının manzarasına bayıldık. Her ne kadar baraj oradaki ekosistem için zararlı olup çevrecilerin protestolarına maruz kalsa da manzarası muhtesemdi. Barajı protesto etmek için bir iş adamı arkası dönük Atatürk heykeli bile diktirmiş.Trabzon uçağımızın geç saatte olması vesilesi ile bagajları havalimanına bırakıp Trabzon merkezde de şehir müzesinde ve ünlü Beton Helva dondurmacısına uğradık. Tadı damağımızda kalan bol yürüyüşlü bol yemekli çok keyifli bir gezi oldu. Umarım Karadeniz’e tekrar yolumuz düşer.

8 Yaş, Artvin kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Selin Kaş’ta

Kaş uzun zamandır gitmek istediğimiz bir tatil destinasyonuydu ancak sen kucukken derin sularda yüzemeyeceğin ve kumsal tercih ettiğin için plan yapamamıstık. Bu sene artık balık gibi yüzmeni fırsat bilerek cok merak ettiğimiz Kaş’da bir tatil planladık ve çok da memnun kaldık. Otelimizi deniz girmek kolay olsun diye Nur Beach Otel olarak belirlediysek ve harika bir beach konsepti olsa da suyun soguk olması sebebi ile sadece güzel oda manzaramız ve lezzetli kahvaltımızdan faydalanıp bunun dısında tüm tatil boyunca her gun farklı bir ılık su olan plaja gitmeyi tercih ettik. Limanagzı kaş merkezden motorla gidilen güzel bir plajdı. Bunun dısında belediyenin işlettiği kaydırak olan Akçagerme plajını sen cok sevdin ben de en çok dalış da yapılan Blanca beach cok sevdim. Incebogaz plajı ise ilk günlerde gittiğimiz suyu sıcak ama vasat bir plajdı. Kaş’da genel olarak yemek kalitesi çok iyiydi. Hem otelimizde hem gittiğimiz yerlerde fransız yemekleri, balık vb tüm ürünleri çok lezzetli şekilde bulduk. Tatlıcıları ve dondurmacıları da ayrı başarılı ile. Kaş bize İstanbul’dan bile başarılı kucuk bir gurme merkez hissiyatı yarattı. Kaş’da bir de karikaturunu çizdirdik ki o da çok başarılıydı.

8 Yaş, Kaş, Yurt içi Geziler kategorisine gönderildi | Yorum yapın

İlk karne

Sevgili kızım

İlkokuldaki ilk karneni 20 ocak 2017 de aldın ve biz bu heyecana seninle ortak olduk. Ana sınıfında da karne almıştın ama bu senin ilk resmi karnen ve dönem boyunca ödevlerle ya da okulda harcadığın emeğin karşılığı olduğu için bizi çok daha fazla heyecanlandırdı. Artık okuma yazmayı biliyorsun. Umarım okul hayatını hep böyle keyifli ve mutlu geçirirsin. Her gün yeni şeyler öğreniyor olman bizi çok mutlu ediyor. Sınıfındaki arkaşların ile dönem sonunda çok daha iyi kaynaştın.

6 yaş, İlkler, Ilkokul 1 kategorisine gönderildi | Yorum yapın

Karne Töreni- MEC’e Veda

Sevgili Kızım
Ilkokul 3. sınıfı bitirdin ve 5 senedir devam ettiğin MEC okuluna veda edip seneye yeni bir okula gitmek üzere son karne törenine katıldın. Seni cok seven ogretmenlerine ve arkadaşlarına ne kadar tesekkür etsek az. Umarım MEC de bulduğun sevgi dolu ortamın daha da fazlasını yeni okulunda bulursun. Mutlu başarılı bir okul hayatın olur ve ogrenmekten hep keyif alırsın.

8 Yaş, Ilkokul 3, Karne kategorisine gönderildi | Yorum yapın